Wizytówka dla klienta
Poczynania reklamowe są znaczące dla rozwoju każdego firmy. Należyte przeprowadzenie kampanii reklamowej i informacyjnej jest zwłaszcza znaczące dla firm, które dopiero co wkraczają na rynek. Wówczas naszym kluczowym zadaniem winno być pokazaniem potencjalnym klientom, że istniejemy i proponujemy im określone świadczenia. Do tego typu działań najlepsze okazują się wizytówki, które możemy wręczyć zainteresowanemu klientowi. Co więcej, nasze wizytówki możemy rozłożyć również w zaprzyjaźnionej firmie o zbliżonym profilu branżowym. Jednakże przed przystąpieniem do przygotowania projektu wizytówki, należałoby zrobić rozeznanie i dowiedzieć się ile wizytówek będzie nam potrzebnych. Należy pamiętać, że druk wizytówek jest opłacalny tylko wówczas, gdy dokonujemy go w gigantycznym nakładzie.
Wobec tego należałoby zaczynać od górnego pułapu i zlecić wydrukowanie na przykład 10 tysięcy sztuk. Jeśli obawiamy się tego, że wizytówki prędko mogą ulec zniszczeniu, to zdecydujmy się na dodatkową usługę – lakierowanie. Polega to na tym, że na gotowy wydruk nakłada się lakier UV, jakiego zadaniem jest przede wszystkim zabezpieczenie przez wilgocią. Tak zaimpregnowane wizytówki mogą być wykorzystywane przez kilka lat i nadal będą wyglądały jak nowe. Co więcej, wspomniany lakier sprawia, że papier błyszczy się, co w przypadku interesującego projektu graficznego może jeszcze bardziej zwiększyć jego atrakcyjność. O lakierowaniu winno się mówić jeszcze przed rozpoczęciem akcji drukowania naszych firmowych wizytówek.